chengli3

Chengli Technology hà guadagnatu ricunniscenza da u mercatu coreanu

U Dipartimentu di u Cummerciu Internaziunale di a Cumpagnia Chengli hà pigliatu l'iniziu di ottene ordini da a Corea di u Sud è hà esportatu 80 setti di macchine di misurazione di visione à u mercatu di Corea di u Sud in lotti.
A Tecnulugia Chengli hè posizionata in un design stabile, di alta qualità, materiali rigorosi, artigianalità squisita è serviziu prufessiunale.
A precisione di misurazione di a macchina di misurazione automatica di a serie FA pò ghjunghje à 1.5 + L / 200um.Ampiamente utilizatu in i pezzi di l'auto, l'industria medica, a fabricazione di PCB, a fabricazione di l'elettronica di cunsumu 3C, i veiculi d'energia nova è altre industrii.Si pò misurà accurately u puntu, ligna, circulu, arcu, lunghezza, larghezza è alti dimensioni lineari di i prudutti, oltri a straightness, straightness, contour, parallelism, angolo bordu, perpendicularity, simmetria, concentricità, pusizioni, etc.
Benvenuti à visità u nostru situ web ufficiale: www.vmm3d.com per più ditaglii, vi purteremu 7 × 24 ore di serviziu prufessiunale di pre-vendita, in-vendita è dopu-vendita.


Tempu di Post: 19-May-2022