chengli3

Cumu mantene megliu a macchina di misurazione di coordenate

I seguenti sò e cose chì deve esse attentu à prima è dopu à u mantenimentu dimacchina di misurazione di coordenate:

A, u pruduttu per i bisogni di l'ambiente sò assai alti, cusì avemu da realizà un strettu cuntrollu di temperatura, a situazione moderata circundante per a misurazione dettagliata.
B, i bisogni di selezzione cuscinetti internu di a coordenada deve esse migliuratu più, soprattuttu perchè e caratteristiche di u so travagliu rende a chance di usura è lacrime hè più grande, per assicurà l'usu nurmale deve esse realizatu u travagliu di ispezione regulare.
C, per via di u so altu esigenze di accuratezza di trasfurmazioni, cusì u travagliu di pulizia internu hè dinù avemu a attenti à u cuntenutu.
D, in ordine di mantene megliu l'effettu di a coordenada, avemu bisognu di aghjunghje prudutti di lubricante regularmente per assicurà u so usu nurmale.

https://www.vmm3d.com/coordinate-measuring-machine-products-bridge-type-automatic-2-5d-vision-measuring-machine-chengli-2-product/
https://www.vmm3d.com/manual-coordinate-measuring-machine-manufacturers-manual-3d-rotating-video-microscope-chengli-product/

Dopu accende a macchina:
L'usu currettu dimacchina di misurazione di coordenateghjoca un rolu chjave in u so usu di pricisioni, vita, deve attenti à i seguenti punti.
(1) Prima di elevà a pezza di travagliu, a sonda deve esse tornata à l'urìgine di e coordenate, lascendu un spaziu più grande per a pusizione di elevazione;a pezza di travagliu deve esse elevata liscia è ùn deve micca chjappà alcun cumpunente di a macchina di misurazione di coordenate.
(2) Installa currettamente e parti è assicuratevi chì i requisiti isotermi di e parti è a macchina di misurazione sò soddisfatti prima di a stallazione.
(3) stabilisce u sistema di coordenate currettu, per assicurà chì u sistema di coordenate custruitu in linea cù i bisogni di i disegni, per assicurà a precisione di i dati misurati.
(4) quandu u prugramma in autumàticu eseguisce, per prevene l'interferenza di a sonda è di u travagliu, cusì ci vole à attente à aumentà u puntu d'inflessione.
(5) Per qualchì strumentu d'ispezione di muffa grande è pisanti, per evità a tavola in un longu tempu in u statu di cuscinettu, a misurazione deve esse elevata da a tavola in tempu dopu à a fine.


Tempu di Postu: Nov-11-2022