chengli3

Cumu sceglie una macchina di misurazione di coordenate adattata

Macchine di misurazione di coordinate (CMM) ponu fà parechje attività chì i strumenti di misura tradiziunali ùn ponu micca, è sò più di deci o decine di volte più efficaci di i strumenti di misura tradiziunali.

Macchine di misurazione di coordinatepò esse facilmente ligatu à CAD per furnisce feedback in tempu reale à i dipartimenti di cuncepimentu è di produzzione per migliurà u disignu di u produttu o i prucessi di produzzione.In u risultatu, i CMM anu rimpiazzatu è continuanu à rimpiazzà parechji strumenti tradiziunali di misurazione di lunghezza.Cum'è a dumanda cresce, e Macchine di misurazione di Coordinate sò gradualmente spustate da u so usu originale in i laboratori di metrologia per aduprà in u pianu di produzzione.

Cumu selezziunate bè una CMM chì si adatta à i vostri bisogni?

1 、 Prima di tuttu, secondu a dimensione di a pezza di travagliu per esse misurata, in modu di determinà inizialmente quale tipu di macchina di misurazione di coordenate di muvimentu cumprà.Ci sò quattru tippi basi: tippu bracciu horizontale, tippu ponte, tippu gantry è tippu portable.

- Macchina di misurazione di tippu di bracciu horizontale
Ci sò dui tipi: un bracciu è un bracciu doppiu.E cunfigurazioni di u bracciu horizontale sò più faciuli da implementà per a carica è u scaricamentu di pezzi di travagliu, è e piccule macchine di misurazione di bracci orizzontali di tipu di buttrega sò adattate per applicazioni di produzzione à alta velocità.Sò generalmente aduprati per inspeccionà pezzi grossi, cum'è e carrozzerie, cù un livellu mediu di precisione.U svantaghju hè a bassa precisione, chì generalmente hè sopra à 10 microns.

- Macchina di misurazione di coordenate di tipu di ponte
Avè megliu rigidità è stabilità.A macchina di misurazione di coordenate di ponte pò misurà dimensioni finu à 2 metri di larghezza cù una precisione di livellu di micron.Pò misurà ogni tipu di pezzi da i picculi ingranaggi à i casi di u mutore, chì hè a forma principale di a macchina di misura in u mercatu avà.

- Macchina di misurazione di tipu Gantry
U gantry hè meccanicamente robustu cù una struttura di gantry aperta.tipu di Gantrymacchina di misurazione di coordenatepò cumplettà in modu efficace u travagliu di misurazione di grande parte è scanning di forme cumplesse è superfici di forma libera, chì hè ideale per a misurazione di parti grandi è super grande.Hà e caratteristiche di alta precisione è misurazione faciule.U svantaghju hè u prezzu più altu è u requisitu più altu per a fundazione.

- Macchina di misurazione portatile
Pò esse muntatu sopra o ancu à l'internu di a pezza di travagliu o di l'assemblea, chì permette a misurazione di spazi interni è permette à l'utilizatori di misurà in u situ di assemblea, risparmiendu cusì tempu in u muvimentu, u trasportu è a misurazione di pezzi individuali.U svantaghju hè chì a precisione hè troppu bassu, di solitu sopra à 30 microns.

2. Allora, avete à determinà s'ellu umacchina di misurazione di coordenatehè manuale o automaticu.

Sè vo solu bisognu di detect la geometria è a tolleranza sò pezzo di travagliu relativamente sèmplice, o misurà una varietà di picculu batch di micca abbastanza u listessu workpiece, pudete sceglie una macchina manuale cunfortu.

Sè avete bisognu di detectà grandi quantità di u stessu pezzu di travagliu, o esigene una precisione più alta,

sceglite u tipu automaticu chì hè direttamente cuntrullatu da l'urdinatore è guidatu da u mutore per guidà u muvimentu di a macchina di misurazione.

https://www.vmm3d.com/china-oem-coordinate-measuring-machine-suppliers-ppg-20153mdi-manual-lithium-battery-thickness-gauge-chengli-product/

In a basa di scuntrà e cundizioni di l'usu di sopra, a forza tecnica è l'applicazione è a capacità di serviziu tecnicu di u fornitore di a macchina di misurazione deve esse cunsiderata cumplettamente, s'ellu hà tecnulugia lucalizata è forza di sviluppu cumpleta à longu andà, è hà una grande basa di clienti è larga ricunniscenza.Questa hè una guaranzia affidabile di serviziu post-vendita.


Tempu di Postu: Nov-11-2022