chengli3

Cumu sceglie l'equipaggiu d'ispezione di visione è chì sò i vantaghji di utilizà a macchina di ispezione di visione?

A macchina d'ispezione visuale pò rimpiazzà l'ispezione manuale di qualità, selezzione cumplettamente autumàtica di i prudutti anormali, perchè pò salvà assai costi per l'imprese, è dunque vince l'amore di l'imprese, malgradu i numerosi fabricatori di macchine d'ispezione in u mercatu, ci sò apparenza. macchina di ispezzione,Vision Measuring Machineè taglia macchina ispezzione sti, ma irregolari, per utilizatori, hè difficiule à sceglie una macchina ispezzione di più costu-efficace, tantu comu à sceglie l 'apparecchiatura ispezzione visuale à a fine?Cumu sceglie l'equipaggiu d'ispezione visuale?I seguenti vi dicu uni pochi di aspetti per i grandi.

https://www.vmm3d.com/china-oem-coordinate-measuring-machine-companies-top-quality-china-wholesale-price-automatic-measuring-food-packages-installed-machine-small-scale-powder- scaffali-macchina-da-tè-a-vendita-cheng-prodottu/

1, selezziunate l'efficienza
A vitezza di a macchina ispezzione determina a capacità, macchina ispezzione visuale, s'è vo vulete applicà a macchina ispezzione à rimpiazzà un gran numaru di ispezzione umanu, a vitezza di ispezzione deve esse u fattore principale à cunsiderà.

2, selezzione di precisione
Per l'utilizatori, per utilizà a maiò parte di l'ispezione di e merchenzie nantu à a macchina d'ispezione nantu à a basa di i rigulamenti di precisione sò più stretti, basatu annantu à qualchì ispezione visuale manuale hè difficiule di fà.Cusì, a precisione hè ancu una chjave chì ùn deve esse ignorata.

3,Tasso di precisione
A tarifa di precisione in questu locu ùn hà micca bisognu di spiegazione troppu, a tarifa di precisione hè direttamente ligata à a qualità di e merchenzie.Sè cumprate merchenzie cù una freccia di precisione bassa, ancu s'è a capacità aumenta, a qualità serà ridutta è u costu serà assai aumentatu.

Chì sò i vantaghji di utilizà a macchina di ispezione di visione?

Prima, l'intelligenza industriale d'oghje hè ancu una tendenza maiò, l'adopzione di macchina d'ispezione di visione per a fabricazione, per pudè risponde à a tendenza di u prugressu industriale.

Siconda, inseme cù l'aumentu di i costi di u travagliu, l'usu di a macchina d'ispezione di u sistema di visione da una perspettiva à longu andà, aiutendu l'imprese à riduce e spese inutili ;.

Terzu, per via di l'adopzione di deteczione senza cuntattu, l'osservatore è l'osservatu sò prubabilmente di pruduce danni, ponu ragiunamente riduce u prucessu d'ispezione nantu à i beni chì ponu causà danni.

Quartu, a macchina di ispezzione visuale hà una larga gamma di risposta spettrale, cum'è l'usu di a deteczione infrared invisibili à l'ochju umanu, allargendu a gamma visuale di l'ochju umanu, l'ispezione di a so meticulosità hè ancu più altu.

Quintu, l'ispezione di a macchina di ispezione visuale più dettagliata.L'attuale tipu tradiziunale di specificazioni di u metudu d'ispezione basatu nantu à calipers, difetti à a vista à l'occhiu nudu, sti metudi d'ispezione ùn sò micca stati capaci di scuntrà e disposizioni di u mercatu di merchenzie.In particulare in u campu di l'industria di a fabricazione di pezzi di l'automobile, i beni sò tolleranza zero per i difetti, chì ci impone di circà un modu megliu per pruvà i difetti, è l'ispezione ottica hè attualmente una manera megliu.

Sei, A macchina di ispezione visuale hè più veloce.Chì avemu mintuatu in u precedente simile, vitezza d'ispezione di visione ottica di 10-20 milioni di pezzi per ghjornu.Questu hè nantu à a pruduzzione di i pruduttori più grande, l'usu di e persone hè cumplettamente incapaci di risolve u prublema.

Sette, in più di a macchina di ispezzione visuale hà ancu i vantaghji di mantenimentu simplice, u livellu tecnicu di l'operatore ùn hè micca altu, longa vita di serviziu, etc.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022