chengli3

INSPEC 2D SOFTWARE CNC

Sviluppatori di software INSPEC 2D CNC cumminati cù a misurazione di più di deci anni di sperienza di travagliu in l'industria è u software, un software di misurazione bidimensionale prufessiunale ben sviluppatu.
U principiu di cuncepimentu di u software INSPEC 2D CNC hè: Funzionamentu simplice, putente, stabile è affidabile, mantenimentu faciule.

Funzione principale INSPEC 2D CNC:

(1)Elementu di misurazione:

Capace di misurà 12 elementi (puntu, linea,circulu, arcu, ellissi, rettangulari,slot, anellu, distanza, angulu, a linea di nuvola, linea di nuvola chjusa).

Features:

Una varietà dimisurametudi(Identificazione automatica、puntu di sonda﹐Paragunà、Tolleranza di paragone。preset),Per risponde à e diverse esigenze di l'utilizatori, hà assai miglioratu a facilità d'usu è a precisione.

Metudu di cullezzione unicu puntuPuntu di u mouse, Puntu di linea trasversale, Puntu di zoom.

Per misurà u perimetru chjusu di a linea di nuvola, l'area è u centru di gravità, l'usu di l'algoritmu di interpolazione cubica, in modu di prisentà u metudu più precisu di misurà a linea di nuvola.

a misura pò esse più di an circulu, misurazione rapida è precisa di più di unacirculu.

Dati di misura pò esse salvatu cum'è schedari DXF, o.images BMP, è furmatu di u prugrammu utilizatori. 

(2)Funzione di misurazione macro

     A funzione Macro hè misurata cù alcune di e misure, a struttura di cumanda assuciata à un buttone.U clicu di un buttone, chì hè u principiu di l'implementazione di a funzione di misurazione macro, a funzione di misurazione macro cumpleta automaticamente a struttura è misura, cusìmove u mouse per riduce u numeru di utilizatori è rinfurzà l'efficienza.Hè da nutà chì:macroA funzione di misurazione hè sfarente da u prugramma d'utilizatore, a macro ùn registra micca e misurazioni di luce, cum'è a misurazione di u statu di e coordenate di u locu.Run macros, ùn moverà micca a tavola, l'illuminazione è cusì.U software furnisce una misurazione di a funzione macro di 16 gruppi, l'utilizatori ponu edità l'icona di u buttone macro.

Interfaccia:

Interfaccia

(3) Identificazione automatica

Cliccate ,E poi u cerculu cù a trappula di u mouse à u bordu di u travagliu pò esse automaticamente cercà a linea di bordu, cerculu o arcu.I seguenti:In autumàticucirculu.

Identificazione automatica

(4) Elementi strutturali:

Elementu putente di struttura:Elementi strutturali per furnisce INSPEC 2D CNC Construction Law 10 ([Shift], [rotazione], [estrazione],[portfolio], [parallella], [verticale], [specchiu], [simmetria], [intersezzione], [tangente]) elementi di struttura geomètrica.Elementi strutturali INSPEC 2D CNC permette à l'utilizatori di fà facilmente affruntà cù difficiuli di misurà alcuni elementi, per rinfurzà l'efficienza di u travagliu.

I risultati di una varietà di strutture per furnisce i risultati di e diverse strutture per l'utilizatori à sceglie.Per esempiu: duipunti cumblinelinea, dui punti ponu esse cunnessi inseme per furmà una linea dritta, pudeteottene alinea di simmetria, cusì ci sò dui custruttori.

Interfaccia-2

● Metudu di cumminazione per sceglie, cliccate OK, dui punti ponu esse cunnessi。

● Symmetric: simmetrialinea di dui punti

 

(5) I risultati di a misura

Diversi elementi di i risultati di l'indagine indicanu chì hè informativu è ponu risponde à i bisogni di diversi clienti.Chì sò u cuntenutu è i paràmetri, chì ùn mostra micca chì elementi individuali ponu ancu stabilisce una visualizazione separata di l'infurmazioni.Elementi simili pò ancu esse stabilitu nantu à l'elementu mappa dopucirculuround Settings dialog box per vede l'infurmazioni

I risultati di a misura

Sì i risultati ultra-poviri, chì vi vede u cuntenutu di l'ultra-poviri, è cumparisce cum'è u rossu.

Risultati di misurazione-1

(6)Mostra l'ingrandimentu otticu è l'ingrandimentu di u screnu

    U graficu quì sottu mostra l'ingrandimentu otticu è l'ingrandimentu di u screnu, u software di ingrandimentu di u screnu calcule automaticamente è mostra un pixel pò esse uguali à u numeru di mm.

Mostra

(7) Sistema di coordenate

Pò esse stallatu in cunfurmità cù u disegnu di u sistema di coordenate di più pezzi.A realizazione di e coordenate di a trasfurmazioni di u sistema di coordenate;pò facirmenti ghjunghje sin'à u sistema di coordenadas Cartesian cun cunversione di coordenate polari trà;per ottene u sistema di coordenate di u travagliu per almacenà è chjamà

Sistema di coordenate

Dopu à u stabilimentu di u sistema di coordenate, se selezziunate una rotazione di linea trasversale, a rotazione di linea trasversale indicherà a direzzione di rotazione di u sistema di coordenadas. 

 

(8) U prugramma di l'utilizatori:

Programma d'utilizatore senza restrizioni registra, edità, salvate.Funzione espirata.l'utilizatori ponu edità tutti i registri di l'azzioni di l'utilizatori, a realizazione di e misurazioni di copia, un incrementu sustanciale in a misurazione di l'efficienza.

Pò stabilisce u prugramma di l'utilizatori in esecuzione in u prucessu di AF, in u prucessu di misurazione automatica, pò esse misurata manualmente.

Pò esse ri-misurazione di un elementu per cambià i so metudi di misurazione, ma pò ancu edità per cambià a so rata misurata, a fonte di luce, ecc.

U graficu hè stallatu attraversu a traduzzione è a rotazione di i dui prugrammi d'utilizatori:

U prugramma d'utilizatore:
U prugramma User-1

Se a misurazione di anormali, u software pò esse intelligente per trattà, per esempiu, se u travagliu si move.A seguente finestra di dialogu apparirà per permette à l'utilizatore di sceglie。

sceglie

(9)   AF

Fornite una funzione Focus Focus precisa è rapida, misurata cuncentrandu un altu gradu di valore, o attraversu u puntu AF per esse e coordenate attuali.

(10)  Assist light

Indicatore luminoso, indicherà à l'utilizatore quandu a megliu luce, per via di l'illuminazione per evità errori di misurazione causati, è aumenta a precisione di misurazione è l'efficienza di misurazione.

Luce d'aiutu

Tempu di post: 19-10-2022