chengli3

A macchina di misurazione di visione cumplettamente automatica pò misurà simultaneamente parechji prudutti in lotti.

Per tutte e fabbriche, a migliurà di l'efficienza hè favuriva di risparmià i costi, è l'emergenza è l'usu di e macchine di misurazione visuale hà effittivamenti migliurà l'efficienza di a misurazione industriale, perchè pò misurà simultaneamente parechje dimensioni di u produttu in lotti.
macchina di misurazione video560
A macchina di misurazione visuale hè un saltu di qualità nantu à a basa di u projector originale, è hè un aghjurnamentu tecnicu di u projector.Supera i difetti di i proiettori tradiziunali, è hè un novu tipu di strumentu di misurazione d'alta precisione è d'alta tecnulugia chì integra tecnulugia otticu, meccanica, elettrica è di l'imaghjini di l'informatica.In cunfrontu cù a misura tradiziunale, a macchina di misurazione di visione automatica hà e seguenti caratteristiche:
1. A vitezza di misurazione hè estremamente veloce, è pò compie a valutazione di disegnu, misurazione è tolleranza di menu di 100 dimensioni in 2 à 5 seconde, è l'efficienza hè decine di volte quella di i strumenti di misura tradiziunali.
2. Evite l'influenza di l'errore Abbe per via di l'aumentu di u colpu di misurazione.A precisione di a misurazione ripetuta hè alta, chì risolve u fenomenu di poca coerenza di dati di misurazione ripetuta di u stessu pruduttu.
3. L'instrumentu hà una struttura simplice, ùn hà micca bisognu di trasfurmà a scala è a griglia, è ùn hà micca bisognu di trasfurmà a tavola di travagliu durante u prucessu di misurazione, cusì a stabilità di u strumentu hè assai bona.
4. Siccomu a scala di precisione hè u puntu di pixel di a camera CCD, è u puntu di pixel ùn cambierà micca cù u tempu è ùn serà micca affettatu da a temperatura è l'umidità, a precisione di a macchina di misurazione visuale automatica hè relativamente stabile, è a misurazione automatica. A precisione pò esse realizatu cù u software.calibrazione.


Tempu di Postu: Aug-08-2022