chengli3

A macchina di misurazione di a visione pò esse divisa in tipu automaticu è tipu manuale.

A diferenza trà i dui hè principalmente riflessa in i seguenti aspetti:

1. A macchina di misurazione di visione autumàticu hà una alta efficienza di travagliu.

Quandu a macchina di misurazione di visione manuale hè aduprata per a misurazione di batch di u stessu pezzu di travagliu, hà bisognu di spustà manualmente a pusizione unu per unu.Calchì volta hà da scuzzulate decine di millaie di giri à ghjornu, è pò ancu compie solu a misurazione limitata di decine di pezzi cumplessi, è l'efficienza di u travagliu bassu.

A macchina di misurazione visuale automatica pò stabilisce dati di coordenate CNC attraversu a misurazione di campioni, u calculu di disegnu, l'importazione di dati CNC, etc., è l'instrumentu si move automaticamente à i punti di destinazione unu per unu per compie diverse operazioni di misurazione, risparmiendu cusì a forza di travagliu è migliurà l'efficienza.A so capacità di travagliu hè decine di volte più altu ch'è quellu di e macchine di misurazione di visione manuale, è l'operatore hè faciule è efficiente.

In l'industria di i strumenti, ci sò parechje categurie diverse, è tutti anu u so propiu sviluppu in i so rispettivi campi.Cum'è una industria speciale in u campu di i strumenti, i strumenti di misurazione di precisione anu una trajectoria di sviluppu sfarente da altre categurie di strumenti.Cù una ricca sperienza in a misurazione di l'imaghjini è una forte forza tecnica, Chengli hà rializatu a ricerca è u sviluppu indipendenti è a produzzione di macchine di misurazione visuale.

2. You pò facirmenti cuntrullà a macchina cumplettamente autumàticu, è vi ponu spustà si cum'è vo vulete.

U funziunamentu di a macchina di misura visuale manuale per misurà a distanza trà i punti A è B hè: prima scuzzulate i manichi di direzzione X è Y per allineà cù u puntu A, dopu chjude a piattaforma, cambia a manu per operà l'urdinatore è cliccate u mouse per cunfirmà;dopu apre a piattaforma , a manu à u puntu B, ripetite l'azzioni sopra à determinà u puntu B. Ogni clicu di u mouse hè di leghje u valore di spostamentu di u regnu otticu di u puntu in l'urdinatore, è a funzione di calculu pò esse operata solu dopu à i valori. di tutti i punti sò stati letti in. ..Stu tipu d'equipaggiu primariu hè cum'è un "platter di bloccu di custruzzione" tecnicu, tutte e funzioni è operazioni sò realizate per separatamente;scuzzulate u manicu per un pezzu, cliccate nant'à u surci un pocu tempu...;quandu u cranking a manu, hè necessariu di attentu à l'uniformità, a ligerezza è a lentezza, è ùn pò micca esse rotate;Di genere, una misurazione simplice di distanza da un operatore qualificatu dura uni pochi di minuti.

A macchina automatica di misura visuale hè diversa.Hè custruitu nantu à a basa di un hardware di cuntrollu numericu precisu à livellu di micron è un software di operazione user-friendly, è integra assai funzioni diverse, diventendu cusì un strumentu di precisione mudernu in u veru sensu.Hà capacità basi, cum'è u cambiamentu di velocità senza fili, u muvimentu suave, induve andà, chjusu elettronicu, lettura sincrona, etc. Dopu avè mossu u mouse per truvà i punti A è B chì vulete misurà, l'urdinatore vi aiuterà à calculà i risultati di a misura. è li mostra.Grafica per verificazione, grafica è sincronizazione d'ombra.Ancu i principianti ponu misurà a distanza trà dui punti in seconde.


Tempu di Postu: Feb-12-2022