chengli3

Chì sò i vantaghji di una macchina di misurazione di visione cumplettamente automatica?

In l'industria di misurazione di precisione, ch'ella sia una macchina di misurazione di visione 2D o una macchina di misurazione di coordenate 3D, i mudelli manuali saranu gradualmente rimpiazzati da mudelli cumpletamente automatichi.Allora, chì sò i vantaghji di mudelli automatichi in applicazioni pratiche?
Quandu a macchina cumplettamente automatica misura u pruduttu, u software pò fucalizza automaticamente è identificà automaticamente u bordu di a pezza di travagliu, riducendu cusì l'errore umanu causatu da a cattura manuale di u bordu è a focalizazione manuale durante a misurazione.Hè solu bisognu di un prugramma di misurazione per misurà automaticamente parechji prudutti in u stessu batch, è l'efficienza di misurazione hè 5-20 volte quella di una macchina manuale, per quessa hè generalmente utilizata da i dipartimenti di qualità in diverse industrie per l'ispezione di batch o l'ispezione completa di i prudutti. .
Ancu s'è u prezzu di a macchina automatica di misurazione di video hè più altu ch'è quellu di u manuale, in più di a so bona prestazione, alta efficienza è alta precisione, pò ancu risolve alcuni prublemi chì ùn ponu esse risolti da strumenti manuali, cum'è l'altezza di u produttu è a flatness. misurazione.Dunque, cumminendu sti fattori, pudemu vede chì u rendimentu di u costu di e macchine automatiche hè megliu cà quellu di e macchine manuali, per quessa chì più cumpagnie sceglienu e macchine di misurazione automatiche di visione.


Tempu di post: May-04-2022